Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mac muziek overzetten

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    MDcenter.nl - forums Forumindex -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lord Qwisty

BerichtGeplaatst: Ma 25 Jan 2010 15:53    Onderwerp: Mac muziek overzetten Reageren met citaat

Waarde MD vrinden,

Heeft er iemand ervaring met de Mac software? Hoeveel muziek past er ongeveer op 1 disc (1GB) met AIFF en hoeveel met mp3? Kan er verder geen formaat muziek opgezet worden (Apple Lossless codering bijv.)?
En hoelang duurt het overzetten ongeveer?

Loont het de moeite om op Windows (op een Mac) het muziek overzetten van Mac naar MD speler te doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
frankie

BerichtGeplaatst: Ma 25 Jan 2010 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

My Lord, Als je toch al windows op je mac hebt, dan heb je denk ik meer mogelijkheden met de sonicstage voor windows, snel zal sonicstage wel nooit worden, apple lossless heb ik nog nooit overgezet omdat ik m'n opnames liever in wave formaat heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    MDcenter.nl - forums Forumindex -> Software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: