Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

MDS-JA30ES hapert

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    MDcenter.nl - forums Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robertmd

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei 2010 20:17    Onderwerp: MDS-JA30ES hapert Reageren met citaat

Enige tijd geleden heb ik via Marktplaats een Sony MDS-JA30ES Minidisc-recorder gekocht. Al gauw bleek me dat het apparaat bij het afspelen van discs regelmatig hapert en soms zelfs helemaal wijgert af te spelen. Dit gebeurt in zowel bij nieuwe, met ditzelfde deck gemaakte opnames, maar ook met opnames die met andere MD-decks gemaakt zijn (eerder heb ik een MDS-JE530 gehad). Ook maakt het niet uit of het discs van Sony of van andere merken betreft (zoals bijvoorbeeld TDK); in alle gevallen kunnen de haperingen optreden

Via via heb ik vernomen dat meerdere mensen die een MDS-JA30ES Minidisc-recorder bezitten dit probleem ondervinden.

Graag zou ik willen weten of er op dit forum ook mensen zijn die dit probleem ten aanzien van de MDS-JA30ES kennen of er wellicht ook zelf mee kampen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    MDcenter.nl - forums Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: